Garantia produselor este oferita de SC TIGER MXN SERV SRL pe o perioada de 12 luni pentru persoane juridice si 24 luni pentru persoane fizice.

Interventiile de reparare sau intretinere in perioada de garantie si post garantie  se vor face de catre service-ul autorizat SC TIGER MXN SERV SRL  printr-un reprezentant service  la adresa clientului  sau la unitatea service prin ridicarea produsului de catre una din firmele de curierat rapid CARGUS ; FAN COURIER ; TNT ; DHL .

TREI PASI SIMPLI  DE URMAT PENTRU CEL MAI RAPID SERVIS DIN ROMANIA PENTRU
GARANTIE SI POST- GARANTIE

  1. Pentru orice problema de servis si intretinere sunati la  0744 33 33 96  si un operator va prelua  adresa dumneavoastra .
  2. In maxim  2 ore de la apelul telefonic, oriunde in tara, o persoana autorizata se va deplasa  la adresa mentionata de dumneavoastra pentru solutionarea cererii . In cazul  in care produsul necesita  interventia in unitatea noastra de servis  persoana respectiva va ridica produsul si-l va trimite la servis .
  3. Returnarea produsului la adresa  de unde a fost ridicat se va face in termen de 48 de ore de la data ridicari acestuia .   TRANSPORTUL  TUR – RETUR FIIND GRATUIT

Regulament de ordine interioara  ce ne rezerva dreptul  de a selecta  cererile  care nu fac obiectul unitatii servis.

Orice sesizare pentru servisarea unui produs pana la ora 16 va fi operata prin ridicarea produsului de la adresa clientului in aceeasi zi de catre un reprezentant al firmei .

Durata medie pentru rezolvarea oricarei servisari, oriunde in tara, fiind de doar 48 ORE (regulament de ordine interioara).

  • Telefon service:      0744 33 33 96     
  • Email:         service@tigermxn.ro

In perioada de garantie costurile de curierat sunt GRATUITE.
Firmele colaboratoare pentru curierat rapid

FAN COURIER    TNT    DHL